راهنمای مبل بادی تختخواب شو

 راهنمای مبل بادی تختخواب شو

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۱

راهنمای مبل بادی تختخواب شو
محصولات بادی با هدف رفع نیازهایی تولید و عرضه می شوند. گاهی یک محصول برای رفع چندین نیاز اصلی مشتری می تواند مفید واقع شود. مبل بادی تختخواب شو نیز از اینگونه محصولات است. این محصول در واقع یک مبل یا کاناپه است که در مواقع نیاز می تواند به یک تخت کامل برای خوابیدن تبدیل شود. برای نمونه می توانیم این محصول از اینتکس را در نظر بگیریم. محصول کد 68566 یک مبل بادی تختخواب شو است. این محصول اینتکس توانایی تحمل تا 200 کیلوگرم وزن را داشته و به کمک رویه ضد تعریق خود خواب راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد. 
مبل بادی تختخواب شو ارزان
یک مبل بادی در کارخانه و از موادی ساخته شده است که به کمک علم شیمی به وفور در اختیار بشر قرار دارد. پی وی سی عمده تشکیل دهنده مواد خامی است که یک مبل بادی ارزان از آن تولید می شود. با توجه به همین موضوع دلیل ارزان بودن این محصولات بادی برایمان روشن می شود. لازم به ذکر است که ارزان بودن دلالتی بر عدم کیفیت آن نمی کند چرا که در ساخت اکثر محصولات گران قیمت نیز از این پلاستیک فشرده شده، بهره گرفته شده است افزون بر این وجود یا عدم وجود لوازم جانبی همچون پمپ بادی، بالشتک و ... نیز  می توانند سبب افزایش و یا کاهش قیمت محصول گردد. 
مبل بادی تختخواب شو بچه گانه
مبل های بادی در طرح ها و رنگ ها و اندازه های متنوعی تولید می شوند. یکی از استفاده های این محصولات برای وسایل تفریحی کودکان است. مبل بادی تختخواب شو کودک یا همان صندلی بادی بچه گانه از وسایلی است که برای کودکان تولید می شود. نمونه ساده ای که برای آن می توان در نظر گرفت مبل بادی کودک به طرح کفشدوزک می باشد. این محصول از پی وی سی با کیفیت و پردوام ساخته شده است که به دلیل کیفیت ساخت بالای آن هیچگونه حساسیتی برای کودک شما ایجاد نخواهد کرد. برای این که آسایش بیشتری را برای کودک هنگام نشستن مهیا سازد شرکت بست وی آن را به تکیه گاه و پشتی مجهز نموده است. ارتفاع این محصول 79 سانتی متر است و تحمل وزن آن 30 کیلوگرم می باشد. برای این محصول پمپ باد تعبیه نگشته است ولی با سایر پمپ های بادی نمایندگی بست وی می توان این محصول را  باد نمود. این مبل بادی قابلیت تعمیر را دارد در صورت سوراخ شدن می توانید از برچسب تعمیری که در پک این محصول قرار داده شده است استفاده کنید و آن را تعمیر نمایید در صورتی که فکر می کنید قادر به تعمیر آن نیستید می توانید آن را برای نمایندگی رسمی اینتکس ارسال کنید تا تعمیرکاران با تجربه این مرکز با دانش و مهارت خود آن را به صورت  حرفه ای تعمیر نمایند. 
مبل بادی