چند راز برای لذت بردن از ساحل فقط با چند وسیله

 چند راز برای لذت بردن از ساحل فقط با چند وسیله

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۲۰

هیچ چیز بهتر از سپری کردن یک روز در ساحل و دریا همراه با خانواده و دوستان نیست. اگر شما سبک سفر می کنید به یاد داشته باشید که این چند وسیله ضروری را همراه خود ببرید که باعث می شود یک تفریح بسیار خوب و عالی را در کنار دریا بدون خرج سنگین داشته باشید. شما نیازی به اجاره ناهارخوری های گران و سایه بان برای سپری کردن زمان با راحتی و آرامش ندارید.
محافظت از خودتان در مقابل آفتاب ضروری است، پس همراه خودتان عینک آفتابی، کلاه و کرم ضد آفتاب به مقدار کافی ببرید.اگر شما میخواهید برای کودکانتان یک سایبان بسازید، میتوانید با پیدا کردن چند تکه چوب و یک حوله این کار را انجام دهید. این یک ماجراجویی هم برای کودکتان به حساب می آید همچنین آنها به دستاورد خودشان افتخار می کنند که باعث شده در گرمای میانه روز یک سرپناه داشته باشند.
غذا و نوشیدنی های کنار دریا، گران بوده و نیاز به هزینه ی بالایی دارند، معمولا هم گزینه های سالمی نیستند. پس به سادگی یک کیف همراه چندین بطری آب، کمی میوه و چیپس مورد علاقه تان بردارید. کیف همه چیز را خنک نگه میدارد و همزمان میتوانید یک پیک نیک در ساحل داشته باشید !
شما حتی میتوانید اتاق تعویض لباس شخصی خودتان را همراه داشته باشید! این محصول  بست وی فقط 2 کیلوگرم وزن دارد که از پنجره در اطراف برای تهویه هوا بهره میبرد همچنین دارای کیف حمل نقل  است که کار شما را خیلی راحت تر میکند. کد این محصول 68002 می باشد.
به جای اجاره زیر انداز، از تشک بادی بست وی استفاده کنید. این محصول بسیار سبک بوده، حجم کمی را اشغال می کند و در ساک مخصوص حمل می شود. به سادگی باد شده و به سرعت قابل استفاده است. گرما را انتقال نمی دهد و در نتیجه از شما در مقابل شن های داغ محافظت میکند. با ساختار داخلی کامفورتی که دارد راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.
پس دفعه بعدی که میخواستید از یک روز زیبای تابستانی در کنار ساحل همراه خانواده و دوستان لذت کافی را ببرید، حتما این چند وسیله ضروری را همراه خودتان داشته باشید.