تشک بادی 5 کاره

 تشک بادی 5 کاره

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۰/۲۲

تشک بادی 5 کاره
همه ما درباره تشک های بسیار راحت که دلتان نمی خواهد آن را ترک کنید شنیده اید اما در مورد یک تشک بادی که می تواند چندین کاربرد مختلف داشته باشد چطور؟ ما تشکی را به شما معرفی می کنیم که نه تنها بسیار راحت است بلکه قابل تبدیل به چند وسیله دیگر بوده و مطمئن باشید با داشتن آن هیچ وقت مایل به ترک آن نخواهید بود. اگر هنوز خوابتان نگرفته است می توانید با چند حرکت ساده آن را تبدیل به یک کاناپه راحت کرده و به تماشای تلویزیون و یا خواندن کتاب مورد علاقه تان بپردازید و یا اگر می خواهید کمی کار کنید و برنامه های خود را پیش ببرید می توانید روی آن با لپ تابتان کار کنید. غیر از نمای جذاب و داشتن ویژگی های فنی منحصر به فرد، تشک بادی 5 کاره به راحتی قابل جابه جایی و هم چنین انبار شدن است چون وزن و حجم بسیار بسیار سبکی دارد. این محصول در واقع به شکل یک کاناپه بوده که زیر آن یک تشک وجود دارد و با باز کردن تای ارتفاع کاناپه، به یک تشک تبدیل خواهد شد. در حالت های دیگر به تشک بادی شیبدار 2 نفره، نیمکت بادی دو نفره و پشتی بادی دو نفره نیز قابل تبدیل است. ضخامت آن استاندارد و متوسط بوده و در طرح ها و جنس های مختلفی تولید و عرضه می شود.
تشک بادی 5 کاره در هر اتاقی می تواند جای گیرد. فضای کافی برای استراحت دو نفر در کنار هم و دسته هایی برای قرار دادن دست روی آن دارد هم چنین یک وسیله عالی برای مهمانان و یا مواقعی که به صندلی های بیش تری برای نشستن نیاز دارید محسوب می شود در آپارتمان، اتاق خواب نیز بکار می رود. نه تنها ظاهر خوبی دارد بلکه ساختار داخلیِ لایه لایه و سطح نقش دار رویهِ آن، سطح نشیمن بسیار راحت و دنجی را فراهم کرده است.

شکل ظاهری یک تشک بادی 5 کاره مثل کاناپه تخت خوابشو است، این کالا قابلیت های یک کاناپه را نیز دارد که بهمین دلیل با این طرح ساخته میشود، تنها فرق آن در تغییر شکل به حالت های مختلف در این است که پشتی این کالا بصورت جداگانه خالی و باد شده تا حالت های دیگر را بتواند شکل دهد.
بیشتر طرفداران این محصول به دنبال قیمت ارزان تر آن نسبت خرید 5 محصولی که این کالا جای آن ها را پر کرده است میباشند، کارایی های مختلفی مثل کاناپه بادی، پشتی بادی، تشک بادی، تخت خواب بادی و تشک شیبدار بادی انجام میدهد که همه آنها نیاز به خرید و هزینه های زیاد میباشد، ضمن اینکه این کالا جای کمی را بعد از خالی شدن میگیرد.
در صورتیکه نیاز به توضیحات بیشتری درباره تشک های بادی 5 کاره دارید میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید: