جکوزی بادی کوچک اینتکس

 جکوزی بادی کوچک اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۷/۸/۲۱

 چکیده مطلب
در مطلب یپش رو با پدیده ای به نام جکوزی بادی آشنا می شویم و تاثیرات مهم آن در سلامتی را بررسی
خواهیم کرد. همچنین نگاهی خواهیم داشت به مکان مناسبِ استفاده از این وسیله، هزینه راه اندازی و دیگر موارد مهم در رابطه با این محصول جذاب.

 
جکوزی بادی از جمله وسایلی است که برای تفریح ساخته شده است و در عین حال مزایای بیشماری برای سلامتی انسان ها نیز دارد. این مزایا شامل کاهش فشار و قند خون، کاهش استرس، الگوی خواب سالم تر، بهبود آرتروز و... می باشد. این وسیله در واقع یک وانِ آب گرم بزرگ است که به کمک تکنولوژی، توانِ ایجاد حالت ماساژ به کمک حباب های آب را نیز دارا می باشد. جکوزی بادی نسبت به انواع سنتی آن دارای مزایای زیادی می باشد که از جمله آن ها می توانیم به قیمت مناسب، قابلیت جا به جایی و هزینه راه اندازی پایین اشاره کنیم. اینتکس از تولید کنندگان عمده محصولات بادی در دنیا، چند مدل جکوزی با کیفیت نیز تولید کرده است که افراد زیادی را قادر می سازد تا از این وسیله مهیج استفاده کنند.
 
 
 
جکوزی بادی کوچک
مدل های کوچکتر این محصولات با ظرفیت نفرات کمتر ساخته می شود که فضای نسبتا کمی را هم اشغال خواهد کرد. اصولا تمامی جکوزی های بادی فضای زیادی برای اجرا نیاز ندارند. به این ترتیب می توانید این محصولات را در گوشه ای از حمام منزل خود نصب و استفاده کنید. جکوزی بادی کوچک تقریبا در هر جایی قابل استفاده است. می توانید آن را حتی در حیاط منزل و یا تراس منزل خود نیز استفاده کنید. همچنین در صورتی که می خواهید حریم خصوصی تان حفظ شود کافی است تا در یک فضای دو متری در داخل منزل اقدام به برپایی آن نمائید. بسیاری از افراد دوست دارند در یک فضای امن و آرام از جکوزی استفاده کنند، به همین دلیل اقدام به نصب آن در کنار شومینه یا هرکجا که راحت تر باشند می کنند.
 
جکوزی بادی ارزان قیمت
هزینه تهیه و نصب این محصولات نسبت به نمونه های سنگی آن بسیار ناچیز است. اصولا تهیه یک جکوزی بادی ارزان قیمت می تواند در هزینه های کلی شما به شدت صرفه جویی کرده و فشار مالی کمتری را متوجه شما سازد. به همین دلیل استفاده از این محصولات از زمانی که برای بار اول به بازار عرضه شده اند، روز به روز و هر سال در حال افزایش بوده و افراد بیشتری نسبت به سال قبل توان خرید و راه اندازی آن را پیدا می کنند و از مزایای بیشمار آن بهره مند می شوند. جکوزی بادی اینتکس با قیمتی منصفانه و قابل پرداخت برای قشر بزرگی از مردم تولید و عرضه شده است. با توجه به همین موضوع می توان ادعا کرد که جکوزی بادی، یک وسیله کاملا لوکس که فقط قشر خاصی توان استفاده از آن را داشته باشند نیست، بلکه تجربه ای جدید و لذت بخش برای افرادی است که از بودن در آب گرم و ماساژ به وسیله حباب های هوا لذت خواهند برد.
 
 
 
جکوزی بادی بزرگسالان
جکوزی های پیشرفته و جدید اینتکس مخصوص بزرگسالان است. البته این بدان معنا نیست که کودکان نمی توانند از این وسایل تفریحی استفاده کنند. کودکان نیز می توانند تحت نظارت والدین و در حضور آن ها از آب بازی در جکوزی لذت ببرند. برای استفاده خانم های باردار نیز محدودیت هایی وجود دارد که با مشورت پزشک خود باید آن ها را رعایت کنند. با رعایت اصول اولیه استفاده از این محصول می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کرده و لحظات خوب و خوشی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. جکوزی بادی بزرگسالان اینتکس یک انتخاب عالی برای تمامی افراد خانواده به شمار می رود و نشاط خاصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در انتها لازم به یادآوری است که دی وی دی آموزشی مخصوص شرکت اینتکس به همراه این محصول ارائه می شود که می توانید برای نصب و جمع آوری از آن استفاده کنید اما توصیه ما این است که اگر این محصول را خریداری نموده اید در قدم اول و نصب اولیه حتما از کارشناسان ما در نمایندگی اینتکس بهره گرفته و از تجربه آنان استفاده نمائید تا بدون هیچگونه مشکلی، اولین تجربه تان با جکوزی بادی را رقم بزنید.