میز و صندلی تاشو مسافرتی

 میز و صندلی تاشو مسافرتی

تاريخ : ۱۳۹۷/۷/۱۵

حتما برای شما هم پیش آمده است که به سفر رفته اید و در دل طبیعت قصد گذراندن زمان و لذت بردن از طبیعت را داشته اید. نشستن بر روی زمین به مدت طولانی می تواند کمی خسته کننده شود و آن جا است که این فکر به ذهنتان خطور می کند که چه خوب می شد اگر یک صندلی کوچک به همراه داشتیم! همین موضوع برای وقت غذا خوردن نیز صدق می کند. چه می شد اگر یک میز جمع و جور بود تا بتوانیم با خیال آسوده بر روی آن غذا بخوریم و وسایل خود را قرار دهیم. با در نظر داشتن این موضوع که وقت گذرانی در طبیعت به خودی خود لذت بخش بوده و نیازی به همراه داشتن وسایل اضافی ندارید، اما وجود امکاناتی نظیر این وسایل قطعا می تواند موجب رفاه و آسایش بیشتری را برای افراد زیادی از جمله خود شما فراهم آورد. از راهکارهایی که تولیدکنندگان وسایل سفر در رابطه با همین موضوع پیشنهاد داده اند میز و صندلی مسافرتی تاشو می باشد. 
میز و صندلی مسافرتی تاشو
کد کالا: 10
مدل چهار نفره میز و صندلی تاشو برای استفاده در منزل و سفر و کمپینگ طراحی شده است. سطح این میز شیب ملایمی دارد که از آن به عنوان میز مطالعه نیز بهره ببرید. بعد از استفاده نیز می توان به راحتی میز و صندلی ها را تا و جمع کرد و در گوشه ای از اتاق بدون آنکه به فضای خاصی نیاز داشته باشد، قرار داد. شیب آن را هم می توانید تا 5 درجه مختلف تنظیم کنید. روکش ضد خش از دیگر مزایای این میز می باشد که عمر محصول را بالا می برد.
 
 
 
میز و صندلی مسافرتی چوبی
کد کالا: 88100
از دیگر محصولاتی که در نمایندگی اینتکس موجود می باشد میز ناهار خوری چوبی مسافرتی است. ابعاد آن 90 در 80 می باشد و جنس سطح آن چوبی است. پایه های این محصول از جنس فلز مقاوم ساخته شده است و طرح سطح میز به صورت نواری کار شده است. رنگ زیبایی دارد و جمع کردن آن راحت است. برای بستن این میز باید ضامن پایه ها را باز کرده، پایه ها را به داخل جمع کنیم و با نصف شدن سطح میز از وسط، به صورت چمدانی آن را ببندیم. از این وسیله به راحتی می توانید در کمپینگ و پیک نیک استفاده کرده و غذای خود را با خیال راحت بر روی آن میل نمائید. به همراه این میز می توانید هر کدام از انواع صندلی تاشو مسافرتی را نیز انتخاب کرده و با آن سِت کنید.
 
 
 
میز و صندلی سفری کم جا
کد کالا: 11
یک میز و صندلی سفری کم جا نیز در ابعاد دو نفره وجود دارد که حجم بسیار کمی اشغال می کند و در گوشه ای از خودروی شما به راحتی جا می گیرد. صندلی ها را در چهار رنگ و میز را در دو رنگ می توانید سفارش دهید. صندلی ها توان تحمل تا 120 کیلوگرم وزن را دارند و از پلاستیک نشکن در طراحی آن ها استفاده شده است. پایه ها نیز فلزی بوده و مقاومت بالایی دارند. از میز و صندلی تاشو مسافرتی می توانید در سفر به عنوان جایی برای نشستن و غذا خوردن و در منزل و محیط کارتان نیز استفاده نمائید. وزن پایین این محصولات در کنار امکان تاشو بودن آن ها، رِنج وسیعی از موارد استفاده برای آن ها به همراه دارد و بنا بر نیازتان از آن می توانید به عنوان میز تحریر نیز بهره ببرید.