چادر مسافرتی آمریکایی ضد آب

 چادر مسافرتی آمریکایی ضد آب

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۱۹

 
 
چند دهه ای است که استفاده از چادر برای مقاصد تفریحی و مسافرتی بسیار رایج شده است. چادر های مسافرتی انواع مختلفی داشته و به منظور استفاده در شرایط متفاوتی نیز ساخته می شوند. از جمله محصولات با کیفیت می توان به چادر مسافرتی آمریکایی اشاره داشت. برندهای آمریکایی زیادی هستند که چادر مسافرتی تولید می کنند. یکی از این برندها پاویلو می باشد که زیر نظر بست وی فعالیت می کند. بست وی از تولید کنندگان با کیفیت آمریکایی می باشد که علاوه بر محصولات بادی، انواع محصولات مسافرتی نیز تولید می کند و در عرصه رقابت های بین المللی عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشته است و توانسته است که سهم زیادی از بازار های جهانی را از آن خود نماید و میزان رضایتمندی مشتریان خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. تولیدات این شرکت برای کوهنوردی مناسب است و در هر شرایط آب و هوایی نیز می توانید از آن ها استفاده نمائید. اغلب چادرهای پاویلو از پارچه های با دوام که تا حدودی ضد آب و ضد آتش نیز هستند ساخته شده اند. در ادامه یک چادر مسافرتی آمریکایی را با هم بررسی می کنیم.

 

 

چادر مسافرتی ضد آب
پاویلو در زمینه تولید چادر مسافرتی عصایی کارهای مهمی انجام داده است. یکی از محصولات آن، مدل سه نفره فایبرگلاسی است که علاوه بر زیباییِ ظاهری فوق العاده خود، بسیار کار آمد و خوش ساخت نیز هست. این محصول با کد 68046 ابعادی در حدود دومتر طول و 1.8 متر عرض دارد و گنجایش 6 نفر به صورت نشسته را دارد البته از این چادر حداکثر 3 نفر می توانند برای خواب بهره بگیرند. لوگوی برند پاویلو بر روی بدنه چادر هک شده است. علاوه بر فضای اصلی، مجهز به یک اتاقک در حدود کمتر از یک متر برای قرار دادن وسایل اضافه نیز می باشد. پارچه این محصول از جنس پلی استر می باشد که تا حد خوبی در برابر نفوذ آب و همچنین در برابر آتش مقاومت دارد. تمام درزهای آن آپارات شده است که نفوذپذیری در برابر قطرات باران را به حداقل می رساند.  چادر مسافرتی ضد آب بست وی دو لچکی برای جلوگیری از نفوذ باد به داخل چادر نیز دارد و همچنین میخ و طناب نگهدارنده در شرایط سخت تر آب و هوایی برای آن در نظر گرفته شده است که ثبات و پایداری  این محصول را مضاعف می نماید. علاوه بر این ارتفاع این چادر در حدود یک متر است که سبب پایداری بیشتر چادر هنگام وزش شدید باد و شرایط طوفانی می گردد. برای ممانعت از ورود حشرات و جانوران موذی، این چادر به توری زیپدار در ورودی مجهز گشته است که مجزا از درب اصلی محصول است و به بدنه متصل می گردد. جهت سهولت در حمل و نقل برای این چادر مسافرتی یک کیف تعبیه گشته است که با بهره گیری از آن می توان خطر آسیب دیدن محصول را حین حمل و یا نگهداری تا حد قابل توجهی کاهش داد. پایه های این چادر از موادی با کیفیت بالا ساخته شده اند و دارای گارانتی دو ساله  هستند. با خرید این چادر می توانید با خیال راحت به دل طبیعت زده و از شب های پر ستاره سفرخود، بدون نگرانی بابت محل استراحت، لذت ببرید.

برای خرید چادر مسافرتی آمریکایی اصل می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه کنید و جنس و کیفیت این محصول را از نزدیک وارسی نمایید  و یا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام به خرید این محصول کنید در این وب سایت اطلاعات جامع و کاملی در مورد این چادر درج گردیده است که با مطالعه آن می توانید خریدی لذت بخش را برای خود رقم بزنید.
 

صفحات زیر را جهت راهنمایی بیشتر در باره چادر های مسافرتی مطالعه نمایید: