صندلی تاشو مسافرتی را در کجا می توانید استفاده کنید

 صندلی تاشو مسافرتی را در کجا می توانید استفاده کنید

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۱۱

از صندلی تاشو مسافرتی می توانید هر زمان که به جایی برای نشستن و استراحت نیاز داشتید استفاده کنید. صندلی تاشو انواع مختلفی دارد که از جمله آن می تواند به مدل های فلزی، چوبی و برزنتی اشاره نمود. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند تا کمترین فضای ممکن را اشغال کرده و در عین حال بیشترین بازده را برای استفاده در هر نوع شرایطی ایجاد کنند. همچنین آن ها را می توانید با خود حمل کنید و یا در گوشه ای از صندوق خودرو شخصی تان جای دهید. صندلی تاشو مسافرتی در مراسم مذهبی، مسافرت های دور و نزدیک، محل کار، جشن ها و مهمانی ها و باشگاه های ورزشی قابلیت استفاده داشته و به دلیل وزن سبک آن ها به راحتی قابل حمل می باشد.
 
صندلی تاشو 

صندلی تاشو راحت نشین FIT
از تولید کنندگان صندلی مسافرتی می توان به شرکت فخر ایران یا FIT اشاره کرد. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت و ماندگار، نام خوشی را در این زمینه از خود بر جای گذاشته و در زمینه قیمت عرضه محصولات نیز از رقابتی ترین شرکت های داخلی محسوب می شود. از سری تولیدات FIT می توان صندلی تاشو راحت نشین آن شرکت را نام برد. این محصول در دو مدل ساده و طبی عرضه شده است و طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید صندلی تاشو راحت نشین FIT را در سه حالت مخصوص تنظیم کنید تا شیب تکیه گاه آن با زاویه ای که شما به آن نیاز دارید منطبق شود. مدل طبی مجهز به پارچه طبی مخصوص بوده و نشیمن گته و تکیه گاه نرم تری نسبت به مدل ساده در اختیار شما قرار می دهد. معمولا این صندلی ها از وزن کمی برخوردارند از این رو حمل و نقل آسانی را در پی خواهد داشت صندلی طبی  دارای کیف حمل و نقل است که سهولت در جابه جایی و حمل آن را دو چندان می نماید. به ترتیب می توانید در سفر نیز از آن ها استفاده کنید و آسایش بیشتری را برای خود مهیا سازید. همچنین سطح رویه آن قابل جدا شدن و شستشو می باشد. و در صورت کثیف شدن می توان آن را جدا و تمیز نمود. مدل طبی دارای تحمل وزن تا 110 کیلوگرم است که آن را به یک گزینه مطلوب برای افراد سنگین وزن تبدیل می کند. 
صندلی راحت نشین 

صندلی تاشو مسافرتی کمپینگ
این صندلی ها را می توانید در سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ خود نیز به کار ببرید. به این صورت که در هنگام استراحت و کباب کردن ماهی بر روی آتش به جای نشستن بر روی سنگ یا زیرانداز، برای خم نشدن کمر و داشتن تکیه گاهی مناسب می توانید از صندلی تاشو مسافرتی کمپینگ استفاده کرده و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. این محصولات از دوام مناسبی برخوردار بوده و به سادگی از بین نمی روند و همچنین برای استفاده همه سنین مناسب است. این محصول در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می گردد که فرد با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند صندلی مناسب خود را انتخاب و خریداری نماید. همچنین این صندلی دارای وزن کمی است و به راحتی می توان آن را حمل نمود. تحمل وزن این محصولات با توجه به ساختارشان متفاوت است و هنگام خرید حتما باید این نکته توجه نمایید که صندلی چه وزنی را می تواند تحمل نماید.