توضیحات قلعه بادی کودک

 توضیحات قلعه بادی کودک

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۷

یکی از دسته بندی هایی که برای محصولات بادی وجود دارد، لوازم تفریحی و بازی ساخته شده برای کودکان می باشد. از جمله این تولیدات قلعه بادی کودک است. قلعه بادی یک مجموعه بازی بی خطر برای کودکان فراهم می کند که می توانند به صورت دونفره نیز در آن به بازی بپردازند. این محصولات به دلیل ماهیت بادی بودنشان محیط امنی برای بازی بچه ها به حساب آمده و می توانند ساعت ها آن ها را سرگرم نمایند. قلعه بادی کودک در طرح های متنوع و رنگ هایی شاد تولید می شود و به وسیله یک پمپ باد به راحتی می توان آن را نصب و در منزل و یا مهد های کودک استفاده نمود.
قلعه بادی کودک 

قلعه بادی جامپینگ

مدلی از قلعه بادی که کف باد شونده داشته و تا حدی خاصیت ارتجاعی داشته باشد را قلعه بادی جامپینگ می گویند. قابلیت پرش در این مدل ها به قدری نیست که زیاد باشد و برای بچه ها دردسر درست کند چرا که کف این محصولات از لاستیک ساخته نشده است و پرشی که ایجاد می کند صرفا برای ایجاد هیجان بیشتر بوده و خطری ندارد. قلعه بادی جامپینگ برای کودکان مناسب بوده و تحمل وزن حدودی این محصولات به 50 کیلوگرم نیز می رسد.

قلعه بادی خانگی

این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که فضای زیادی را اِشغال نمی کنند و در منزل نیز می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. همچنین به خاطر ماهیت باد شوندگی آن هر زمان که لازم باشد می توانید آن ها را از باد خالی کرده و در بسته بندی خود قراردهید که در این حالت با یک جعبه نیم متری می توانید آن را در گوشه ای از کمد خود جای دهید. با توجه به موارد گفته شده می توانیم این محصولات را قلعه بادی خانگی نیز بنامیم چرا که به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری می توانید از آن در منزل استفاده کنید.

قلعه بادی اینتکس

اینتکس این بار هم از پیشروان تولید محصولات با کیفیت بوده و در این زمینه نیز تولیدات خوبی را روانه بازار کرده است. قلعه بادی اینتکس کیفیت بالایی دارد و محصولی با دوام است. اگر بخواهیم نمونه ای از قلعه بادی اینتکس مثال بزنیم می توانیم به محصول کد 48259 اشاره ای داشته باشیم. این محصول جذاب برای استفاده 2 نفر طراحی شده است و 4 برجک در گوشه های آن تعبیه شده است. همچنین با وجود یک در ورودی می توانید داخل این قلعه را نیز در حالی که کودکتان مشغول بازی در آن است، زیر نظر داشته باشید. قلعه بادی اینتکس در فضایی کمتر از دو متر قابل نصب بوده و به راحتی در صورت نیاز جمع می شود.
قلعه بادی اینتکس 

قیمت قلعه بادی

این محصولات به دلیل وارداتی بودنشان با دلار معامله و خریداری می شوند. اما قیمت دلاری آن ها عموما از ثبات بالایی برخوردار است و معمولا زیاد و کم نمی شود. هرچند که به دلیل نوسانات قیمت ارز در کشور، قیمت ریالی آن ها معمولا مدت زیادی ثابت نمی ماند. با توجه به توضیحات گفته شده قیمت قلعه بادی را می توانید به قیمت روز ارز محاسبه نمائید و یا اینکه با تماس با دفتر فروشِ نمایندگی اینتکس در ایران از قیمت آن اطلاع حاصل فرمائید.