تخت خواب بادی و انواع ساختار داخلی آن

 تخت خواب بادی و انواع ساختار داخلی آن

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۶

تخت خواب بادی در واقع همان تشک بادی است که امکاناتی بیشتر و خواب راحت تری را برای شما فراهم خواهد آورد. یک تخت خواب معمولا دارای ارتفاع بلند تری نسبت به سطح زمین بوده و در بسیاری از مدل های آن پمپ برقی متصل به بدنه، برای راحتی بیشتر تعبیه شده است. این محصولات دارای ساختارهای داخلی متفاوتی نیز هستند. ساختار داخلی در واقع نحوه چیدمان سلول های هوا در داخل تخت می باشد.  بعضی از آنها طولی، برخی عرضی و مدل هایی هم دارای ساختار کامفورت و یا خوشخواب می باشند. نا گفته نماند تکنولوژی های جدید تری نیز به مدل های کامفورت اضافه شده اند که برای راحتی بیشتر و دوام بیشتر عرضه شده است. مثلا سیستم ساختار داخلی DURA BEAM تکنولوژی الیاف مقاوم تری است که علاوه بر حفظ و دوام بیشتر رشته های الیاف داخل تخت خواب بادی، شکل کلی بدن هنگام خواب را نیز بیشتر حفظ می کند که همین امر راحتی بیشتر شما را در پی خواهد داشت.
تخت های بادی 

تخت خواب بادی ماشین
برخی از این محصولات برای استفاده خاصی طراحی می شوند. نمونه آن تخت بادی ماشین است. البته این بدان معنا نیست که از این محصول فقط در خودرو می توانید استفاده کنید.  در مسافرت های طولانی که ساعت ها در جاده خواهید بود، برای استراحت خود و یا همراهتان می توانید یک تخت خواب بادی ماشین تهیه کرده و در صندلی عقب خودرو جای دهید. به این ترتیب همراهتان می تواند در صندلی عقب یک استراحت کامل و راحت را تجربه کرده و خود شما نیز می توانید برای استراحت و زمانی که در محل مناسب پارک کرده باشید از این تخت بادی استفاده کنید. 
معمولا برای ساخت تخت خواب بادی از  PVCبهره گرفته می شود که دارای وزن کم و استحکام بالایی است. لازم به ذکر است که این ماده قابلیت شستشو دارد و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را بشورید. برای این که فرد خواب راحت و با کیفیتی داشته باشد رویه این تخت بادی را از جیر می سازند که ضد تعریق است و نرمی و لطافت آن باعث می شود که پوست بدن در تماس با تشک اذیت نشود. برخی از مدل های این محصول دارای کوسن بادی هستند از این رو دیگر نیازی به حمل بالش و اشغال فضای اضافی نیست. تخت خواب بادی ماشین را می توانید با پمپ برقی که به شارژر ماشین متصل می شود و یا یک پمپ دستی باد کرده و وقتی به آن نیاز ندارید آن را جمع کنید. شایان ذکر است که این محصول قابلیت تعمیر دارد و در صورت سوراخ شدن و آسیب دیدن تخت می توانید از برچسب تعمیراتی که شرکت های تولید کننده برای این محصولات تعبیه می کنند استفاده نمایید.
 
تخت خواب بادی اینتکس
اینتکس از بزرگترین نام های تجاری در زمینه تولید محصولات بادی تفریحی و مبلمان بادی می باشد. تخت خواب بادی اینتکس از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و در صورتی که نکات ایمنی نگهداری از این محصولات را رعایت کنید، تا سالها برای شما کار خواهد کرد. شرکت اینتکس برای ساخت این تخت از موادی همچون PVC، جیر و برزنت بهره می گیرد که همگی از استحکام بالا و انعطاف پذیری خوبی برخوردارند. این محصول به صورت یک و دو نفره و در طرح ها و ساختارهای داخلی  متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند که هر فرد با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند تخت خواب خود را انتخاب و خریداری نمایید. کمپانی اینتکس برای افزایش میزان رضایتمندی مشتریان خود در اکثر پک های این محصول لوازم جانبی همچون برچسب تعمیرات و پمپ بادی و کیف حمل و نقل قرار داده است.