کوله پشتی مسافرتی ارزان

 کوله پشتی مسافرتی ارزان

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۳

از یک کوله پشتی مسافرتی می توان استفاده های گوناگونی کرد. در حقیقت این وسیله در بین مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. علاوه بر استفاده های بسیار زیادی که دانش آموزان و دانشجویان به صورت روزمره از کوله پشتی خود دارند، از این وسایل در سفر و برای حمل و نقل وسایل مورد نیازمان نیز می توانیم استفاده نمائیم. خرید کوله پشتی با کیفیت می تواند پرهزینه باشد، اما یک کوله پشتی مسافرتی ارزان را می توانید با کمی دقت، جستجو و خرید از نمایندگی های مستقیم یک کالا تهیه نمائید. در صورتی که یک جنس بادوام و باکیفیت را خریداری کنید، تا مدت های طولانی می توانید از آن استفاده نموده و دغدغه ای بابت آن نخواهید داشت.
 کوله پشتی مسافرتی

کوله پشتی کوهنوردی
یکی از انواع این محصولات کوله پشتی کوهنوردی است. این مدل از کوله ها بنا به استفاده ای که از آن می شود باید از خصوصیات ویژه ای برخوردار باشند. اولویت اول کوهنوردان و طبیعت گردان وزن سبک این محصولات است. چرا که حتی چند ده گرم وزنِ سبک تر به این معنی است که کوهنورد قادر به حمل وسایل اضافی مورد نیاز خود خواهد بود و یا به سادگی وزن کمتری را متحمل خواهد شد. پس به این منظور یک کوله پشتی کوهنوردی باید حتی الامکان سبک بوده و از جنس مقاومی ساخته شده باشد. معمولا این کوله ها در دو طرف خود دارای جیب های توری می باشند که فرد می تواند وسایلی همچون بطری آب و نقشه را که به صورت مکرر به آن ها نیاز پیدا می کند را در آن ها قرار دهد. جهت فیکس شدن کوله با بدن و همچنین به حداقل رساندن وزن این محصول روی شانه ها دو بند یکی بر روی جناغ سینه و دیگری در زیر شکم تعبیه گشته است که قابلیت تنظیم نیز دارند. روی این کوله، بندها و حلقه های وجود دارد که از آن می توانید جهت حمل وسایلی همچون کیسه خواب و زیر انداز بهره بگیرید. در قسمت پشتی کوله پدهای مشبکی وجود دارد که ضد تعریق است و با جذب رطوبت مانع تعریق فرد می گردد. برای ممانعت از نقوذ آب و قرات باران برخی از شرکت های تولید کننده برای این محصول کاور ضد آب تعبیه کرده اند.

کوله پشتی مسافرتی دخترانه، پسرانه
کوله های مسافرتی اغلب دارای طراحی اِسپُرت می باشند و جذابیت ویژه ای هم برای خانم ها و هم برای آقایان دارند. تفاوت یک کوله مسافرتی دخترانه و پسرانه می تواند تنها در رنگ این محصولات باشد. البته با توجه به طراحی های مدرن امروزی و استفاده از رنگ های پرانرژی و جذاب، این تفاوت ها نیز کم کم در حال رنگ باختن می باشند. پس در نهایت بهتر آن است که هر مدلی از یک کوله پشتی مسافرتی که حس بهتری به شما می دهد و آن را بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. البته دوام، کیفیت ساخت و دیگر ریزه کاری هایی که اهمیت بالایی در این محصولات دارند را نیز فراموش نکنید.
معمولا این محصول را از پلی استر – نایلون می سازند. که دارای دوام و استحکام خوبی است و قابلیت شستشو دارد. این کوله از وزن کمی برخوردار است و  به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا نمود دارای محفظه نگهداری لپ تاپ نیز هست. در قسمت بیرونی کوله پشتی چندین دنده برای آویزان کردن وسایل مورد نیاز طراحی گردیده است. همچنین در قسمت پشتی دارای پد های مشبک ضد تعریق است که از تعریق فرد جلوگیری می کند.
چادر مسافرتی ارزان