بهترین تخت بادی

 بهترین تخت بادی

تاريخ : ۱۳۹۷/۵/۱

معرفی بهترین تخت بادی اینتکس

 در سال های اخیر به خصوص سال 2018 سفر های به اصطلاح لحظه ی آخری به مرور بیشتر شده و در این شرایط، هیچ چیزی به راحتی و کارآمدی یک تشک یا تخت بادی نمی تواند کمک رسان باشد. با اینکه پیداکردن مناسب ترین گزینه با توجه به نیازتان می تواند کمی وقت گیر باشد، ولی ما با مطلبی خاص به شما کمک خواهیم کرد که برای خود و یا مهمان های خود بهترین تختخواب بادی را پیدا کنید.
 
تخت بادی اینتکس 

حقایقی در رابطه با تختخواب های بادی 

 
برای هر مناسبتی عالی هستند 
 نه تنها داشتن یک یا دو تخت خواب بادی در منزل برای مهمان هایِ اتفاقی و یا فامیل ایده ی خوبی به نظر می رسد، بلکه این محصولات یک چاره عالی برای مواقعی هستند که در حال اسباب کشی و یا طبیعت گردی هستیم. داشتن یک انتخاب صحیح به شما و مهمان های شما کمک خواهد کرد تا یک خواب راحت در شب را تجربه کنید .بدون اینکه محل خوابیدنِ شما کوچکترین اهمیتی داشته باشد 
 
در هر جایی می توان از آنها استفاده نمود
 
 حتی اگر همین الان هم بدانید که چرا یک تختخواب بادی یا تشک بادی می خواهید، بد نیست این را نیز لحاظ کنید که قرار است در کجا از آن استفاده نمائید. تشک ها و یا تختخواب های بادی برای مهمانان، معمولا روی کفپوش های فرش شده قرار داده می شوند. پس پوشش ضخیمی که هنگام استفاده از آنها در کمپینگ و درطبیعت گردی نیاز خواهد بود، کاربردی ندارد . اما اگر قصد استفاده از محصول خود را در زمین سنگی دارید، به یک تختخواب بادی بادوام تر که توان تحمل در مقابل پارگی و سوراخ شدگی های احتمالی را داشته باشد نیاز خواهید داشت. نکته ای که هنگام خرید باید در ذهن داشته باشید این است که هرچه بیشتر از این محصولات استفاده کنید بر دوام و طول عمر آن ها تاثیر مستقیم خواهد داشت. بد نیست سری بزنید به تشک های مسافرتی که برای استفاده در طبیعت مناسب هستند.
 
راحتی را برای شما به ارمغان می آورد
 
تخت خواب ها در شکل ها، اندازه ها و ارتفاع های مختلفی بسته به نیاز افراد عرضه می شوند و فکر بدی نیست که قبل از خرید به اینکه چه کسی احتمالا قرار است از این وسیله استفاده کند فکر کنید. برای مثال افراد مسن تر ممکن است تخت های بادی چند لایه با ارتفاع بیشتر را ترجیح دهند چرا که استفاده از آن به انرژی کمتری نیاز خواهد داشت و رفتن به تخت و بلند شدن از آن برایشان راحت تر خواهد بود. در حالی که کودکان و نوجوانان مشکلی با یک تخت دونفره با ارتفاع نزدیک به زمین نخواهند داشت. بعضی از محصولات برای کسانی که یک تخت نرم تر را ترجیح می دهند مناسب تر است و بعضی دیگر برای کسانی که ترجیح می دهند تخت شان با ثبات تر و محکم تر باشد. حتی گاهی یک لبه ی برآمده با طرح مخمل، تاثیر بسزایی در گرمی و راحتیِ تخت شما خواهد گذاشت. 
 
نصب آنها بسیار ساده است 
 
با آنکه این مورد یکی از مزایای اصلی این نوع محصولات است، جای تعجب دارد که چقدر زود ممکن است فراموش کنید که باد کردن و خالی کردن تختخواب بادی به چه سادگی صورت می پذیرد. در حالی که امکان باد کردن آنها با دهان نیز میسر است، اما یک پمپ باد می تواند در زمان و انرژی شما صرفه جویی کرده و کمک کند تا میزان باد تشک را به راحتی تنظیم کنید تا به سفتیِ مورد نظر خود برسید. بسیاری از تختخواب و تشک های بادی پمپ سرخود دارند که می تواند در چند دقیقه آن را باد و یا خالی کند اما پمپ  های باد دستی و برقی نیز که کارکرد آسانی دارند و به همان خوبی کار می کنند، را می توانید به صورت جداگانه تهیه نمائید. یک پمپ باد قوی با سرعت بالا می تواند به شما کمک کند آمادگی لازم برای میزبانی را داشته باشید بدون آنکه مهم باشد مهمان ها چه وقت تصمیم به آمدن می گیرند.
 
نصب تخت خواب بادی 
 
می توانید از آنها مثل یک تخت همیشگی استفاده کنید 
 تعجب خواهید کرد اگر بدانید یک سری ترکیبات ساده و کوچک برای این تخت ها، چه تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. یک رو تختی کمک بسیاری خواهد کرد تا تختخواب بادی شما را بسیار راحت تر کند. همچنین بالش و پتو نیز می توانند حس گرم و نرم و دنج بودن بودن تخت خواب را پُر رنگ تر کنند.
 
مطلب مفیدی بود و قصد خرید تخت بادی را دارم/لینک خرید تخت بادی