معرفی بهترین مدل تخت خواب تاشو و مسافرتی

 معرفی بهترین مدل تخت خواب تاشو و مسافرتی

تاريخ : ۱۳۹۷/۲/۱۱

تخت خواب فلزی تاشو
یکی از بهترین محصولات برند پاویلو تخت خواب تاشو سفری می باشد. پاویلو یک برند آمریکایی می باشد که زیر نظر شرکت بزرگ بست وی کار می کند و در وسایل کمپینگ تخصص دارد. این تخت خواب تاشو بیشتر مناسب سفر بوده و یک محصول کمپینگ می باشد ولی می توانید از آن برای مهمان یا یک خواب سریع نیز استفاده کنید. این تخت خواب فلزی به دلیل تاشو بودن بسیار راحت می توان به حمل و نقلش پرداخت، یک کیف نیز قرار داده شده است تا وزن نسبتا بالا آن را جبران کند. این تخت خواب ها دارای مدل های مختلفی هستند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.
میز تاشو کیسه خواب دار 
تخت خواب تاشو ساده
این مدل در اصل بیس و پایه اصلی بقیه مدل های تخت خواب تاشو می باشد که از 6 پایه تشکیل شده است و یک رویه نیز دارد تا فرد بتواند بر روی آن بخوابد. می توانید از یک کیسه خواب یا پتو و بالش برای خواب بر روی آن استفاده کنید. در این حالت نیز بسیار راحت بوده و از دوام بالایی برخوردار است.
تخت خواب تاشو فلزی با تشک بادی
بیس اصلی تخت خواب کمپینگ همان مدل قبلی است با این تفاوت که یک تشک بادی نیز همراه خود دارد. این تشک متصل نمی باشد و شما میتوانید در صورت نیاز آن را از بدنه جدا نمایید. به سادگی با یک پمپ دستی نیز قابل باد شدن می باشد. حمل و نقل آن بسیار ساده بوده و نصب آن نیز به دلیل وجود دفترچه راهنما اصلا پیچیده نمی باشد.
میز تاشو 
تخت خواب فلزی تاشوکمپینگ  با کیسه خواب
این تخت خواب نیز دارای همان بیس قبلی است با این تفاوت که یک کیسه خواب نیز همراه خود دارد. مناسب افرادی می باشد که به کمپینگ و افرود علاقه دارند. در اصل این محصول سه تیکه می باشد، اول تخت فلزی، بعد از آن تشک بادی و بر روی آن یک کیسه خواب که بسیار راحت می باشد و 5 تا 15 درجه سانتی گراد تحمل حرارت دارد. یک ملحفه ضد تعریق نیز برای شما قرار داده شده است تا از خواب درون طبیعت لذت ببرید.
تمام این مدل ها دارای کیف حمل نقل می باشند براس سهولت استفاده، همچنین دفترچه راهنمای نصب تخت خواب کمپینگ نیز همراه خود دارند. پایه های آن از پولاد می باشد ( این آلیاژ بسیار مقاوم تر از آلمینیوم می باشد ) که از سه قسمت و به شکل ضبدری تخت را سرپا نگه میدارد. در قسمت اتصال با زمین پایه ها، پلاستیک هایی تعبیه شده است که برای جلوگیری از سر خوردن یا خش افتادن بر روی سرامیک همچنین جلوگیری از سرصدا می باشد. سطح رویه از پلیستر بسیار مقاوم می باشد به همین دلیل تا 150 کیلوگرم تحمل وزن دارند! البته خود به تنهایی 9 کیلوگرم وزن دارد و برای پیاده روی ها طولانی توصیه نمی شود ولی در صورتی که شما با اتومبیل به گردش می روید یک گزینه ایده آل برای کمپینگ و سفر می باشد. با 190 سانتی متر طولی که دارد باعث شده تا افراد بلند قد نیز در زمان استفاده از آن به مشکلی بر نخورند.