مناسب ترین قیمت کاناپه بادی

 مناسب ترین قیمت کاناپه بادی

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۳۰

کاناپه بادی تخت شو
امروزه شرکت های معتبر و شناخته شده زیادی همچون اینتکس، بست وی، جیلونگ و ... کاناپه بادی را در مدل های متنوع و جذابی تولید و روانه بازار می نمایند. این کمپانی ها معمولا محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می کنند، اما چه چیزی سبب افزایش یا کاهش قیمت این محصولات می شود؟ 
قطعا پارامترهای زیادی از قبیل ابعاد کاناپه، جنس بدنه، لوازم جانبی و ... روی قیمت کاناپه بادی تاثیر گذاراست. در ادامه قصد داریم در مورد هر یک از این پارامترها توضیحاتی مختصر را ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

ابعاد کاناپه بادی 
ابعاد 
 ابعاد یکی از پارامترهای است که روی قیمت کاناپه بادی موثر است معمولا مدل های یک نفره از ابعاد و قیمت کمتری نسبت به مدل های دو نفره برخوردارند. البته مدل های دو نفره دارای وزن بسته بندی بیشتر هستند گاهی اوقات وزن آن ها به 1/8 کیلوگرم هم می رسد که سبب عدم سهولت در حمل و نقل آن ها می گردد. جنس بدنه نیز یکی دیگر ازعوامل تاثیرگذار بر روی قیمت است معمولا در ساخت این محصولات از جیر و pvc بهره گرفته می شود که به این محصولات ویژگی های همچون استحکام بالا، ضد تعریق بودن و انعطاف پذیری فوق العادی می بخشند.  بهره گیری از جنس جیر در ساخت کاناپه معمولا باعث افزایش قیمت تمام شده این محصولات می گردد.

پمپ باد کاناپه بادی 
پمپ باد 
وجود یا عدم وجود پمپ یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که روی قیمت کاناپه بادی تاثیر گذار است محصولاتی که دارای پمپ هستند قطعا گرانتر هستند. افزون بر این وجود کیف حمل و نقل نیز تا حدودی بر روی قیمت موثر است کیف حمل و نقل سبب سهولت در جابه جایی و مانع از آسیب دیدن حین نگهداری و حمل و نقل می گردد، در واقع سبب افزایش طول عمر مفید محصول می شود. یکی دیگر از پارامترهای که بر روی قیمت کاناپه بادی موثر است وجود لوازم جانبی نظیر بالش است که با بهره گیری از آن  می توانید خواب و استراحتی دلنشین را برای خود رقم بزنید.

 طراحی کاناپه بادی
طراحی
طراحی پیچیده و سخت شدن تولید نیز یکی از آیتم های قیمت مناسب کاناپه بادی است، این مساله مهمی است چرا که زیبایی و طراحی خاص میتواند یک محصول منحصر بفرد را بوجود آورد و قطعا این سختی در تولید باعث خواهد شد تا شرکت های تولید کننده کاناپه بادی به چالش کشیده شده و موانع خاصی را در سر راه تولید محصولات خود داشته باشند، قطعا زمان بیشتری را صرف تولید محصول خود کرده و در هزینه تمام شده کالا تاثیر گذار خواهد بود. 

با توجه به نکات بالا به راحتی مشخص میشود که مناسب ترین قیمت کاناپه بادی مربوط به محصولی است که تمامی موارد را رعایت کرده و یا سعی در رعایت کردن موارد فوق داشته و در ضمن محصول مورد نظر را با قیمت مناسب تری تولید نماید.

لینک های مرتبط در مورد کاناپه بادی را میتوانید با یک کلیک ببینید: