بهترین مارک قایق بادی

 بهترین مارک قایق بادی

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۲۱

قایق بادی اینتکس 
INTEX قایق بادی
این برند به خاطر تولید قایق بادی و مواد اولیه پلاستیکی منحصر به فرد مشهور است. اگر به صفحه اصلی وب سایت آن مراجعه کنید شما مطلبی در مورد تولید قایق های بادی خارق العاده نخواهید یافت اما کیفیت بالای محصولات آن سبب شده که به این برند نیز اشاره نماییم. قایق بادی  این برند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه و دارای قیمت پایینی است مثلا شما با 100 دلار می توانید قایق 4 نفره اینتکس را خریداری نماید. البته کاملا طبیعی است که اگر طالب محصولات پیشرفته تر باشید باید هزینه بالاتری را پرداخت نماید ولی در هر صورت قطعا کمتر از 500 دلار خواهد بود. از این رو اگر به دنبال قایق های با کیفیت و قیمت پایین هستید محصولات این برند می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد.

قایق بادی سویلر
Sevylor قایق بادی
این برند نیز یکی از کاندیدهای بهترین مارک قایق بادی به شمار می آید که در سال 1948 در ویتری فرانسه فعالیت خود را آغاز نمود. این کمپانی از قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که انواع آن ها را از اسباب بازی های استخر گرفته تا قایق های بادی را تولید و به بازار عرضه می کنند. امروزه این کمپانی بخشی از برند کلمن است و محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را تولید می کنند که افراد با بودجه های مختلف به راحتی می توانند این محصولات را تهیه نمایند. 

قایق ادونس المنت
 ADVANCED ELEMENTS قایق بادی 
این کمپانی می تواند یکی از کاندیدهای بهترین مارک قایق بادی باشد. این برند به خاطر کیفیت بالا و رنگ های خاص خود شناخته می شود. اگر با قایقی مواجه شدید که دارای رنگ زرد یا نارنجی آتشین بود می توانید مطمئن باشید که یکی از محصولات این برند است. درست است که برای خرید محصولات این برند باید هزینه بالایی را پرداخت کنید ولی قطعا این کالاها ارزشش را خواهند داشت. محصولات این برند طیف وسیعی از قیمت ها را در بر می گیرند. هدف این برند ساخت محصولات با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه است و برای عملی کردن این هدف از تکنولوژی روز دنیا در ساخت قایق بادی  بهره می گیرد. از این رو با آسودگی خاطر می توانید از محصولات این برند استفاده نمایید.

قایق بادی نیو پورت وسلز
NEWPORT VESSELS قایق بادی
این برند در تولید انواع قایق بادی و تخته بادی پارویی ایستاده تبحر دارند تمامی محصولات آن ها دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی هستند. قایق های که در سایزهای 8-12 فوت تولید می کنند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. اکثر محصولات آن ها دارای فریمی آلومینیومی و کفی چوبی هستند لازم به ذکر است که دو مدل از قایق های تفریحی آن ها دارای کفی بادی می باشند. بزرگترین قایق های تولیدی این کمپانی ظرفیت 6 نفر را دارند.
این برند ممکن است به اندازه قایق های اینتکس ارزان نباشند، اما در مقایسه با سایر تولید کنندگان قایق بادی تفریحی، از قیمت پایین تری برخوردارند. تمام محصولات آن ها از پارچه پلی استر با کاوری سه لایه از PVC ساخته می شوند که سبب می شود در برابر سایش و پارگی مقاومت بالایی داشته باشند و سازگار با شرایط مختلف آب و هوایی باشند. مدل های مختلف قایق بادی آن دارای لوازم جانبی همچون کیف حمل و نقل، کیف لوازم تعمیر، پمپ باد پدالی، پاروهای های آلومینیومی و حتی صندلی های نیمکت می باشند، تمام این مواد بیش از 150 دلار ارزش دارند. همچنین این محصولات دارای گارانتی 2 ساله می باشند.

قایق بادی کلاسیک اکسسوریز
CLASSIC ACCESSORIES قایق بادی
این کمپانی در سال 1983 در یک زیرزمین کوچک در سیاتل فعالیت خود را شروع کرد لازم به ذکر است که به خاطر محصولات بادی همچون قایق بادی دارای شهرت نیستند بلکه آن ها در زمینه قایق، اتومبیل، RVS، موتورسکلت، قایق موتوری و ... معروف هستند؛ اما امروزه قایق های بادی بادوامی را از مواد اولیه مرغوب تولید می کنند و به صورت مبتدی و حرفه ای به بازار عرضه می کند. از این رو افراد می توانند براساس نیاز و بودجه خود محصول مورد نظر خود را انتخاب وخریداری نمایند.

قایق بادی کریک کمپانی
CREEK COMPANY قایق بادی
این کمپانی نیز می تواند یکی از کاندیدهای بهترین مارک های قایق بادی باشد؛ که در کلرادو واقع است و بیش از دو دهه است که در حیطه تولید قایق های مخصوص ماهیگیری فعالیت دارد. اگر به دنبال لذت بردن از ماهیگیری هستید محصولات این کمپانی میتوانند یک گزینه ایده آل برای شما باشند. در ساخت تمامی این محصولات از سه لایه PVC بهره گرفته شده است؛ که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است همچنین برای بالا بردن میزان ایمنی این محصولات برای جوش دادن قسمت های مختلف آن از جوش حرارتی بهره گرفته می شود. خرید محصولات این برند تضمین کننده یک خرید با کیفیت است.

قایق بادی سی ایگل
SEA EAGLE قایق بادی
این کمپانی از سال 1968 فعالیت خود را آغاز نموده است و طی 40 سال گذشته هزاران محصول بادی را به فروش رسانده اند. این برند نیز یکی از بهترین مارک های قایق بادی است محصولات بادی این برند دارای طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالایی هستند. همچنین از ایمنی بی نظری نیز برخودارند که حتی کودکان نیز می توانند از آن ها استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این قایق ها از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند.
برای این کمپانی مهم نیست که کالایی که انتخاب می کنید قایق بادی ارزان است یا از قیمت بالایی برخودار است. هر چند که محصولاتی که از قیمت بالاتری برخوردارند دارای لوازم جانبی بیشتری همچون صندلی چرخان هستند. تمامی محصولات آن ها به صورت رایگان ارسال می گردند و دارای گارانتی سه ساله هستند؛ و در صورتی که قایق بادی را نپسندید می توانید آن را برگردانید و پول خود را پس بگیرید. چرا که رضایتمندی مشتریان برای این کمپانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

لینک های مهم راجع به توضیحات قایق بادی: