کاناپه بادی تاشو چیست؟

 کاناپه بادی تاشو چیست؟

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۱۹

 کاناپه تاشو بادی
قابلیت تاشو به خاطر طراحی منحصر به فرد این نوع محصولات است. ساختار کاناپه بادی تاشو سبب می شود که از این محصولات هم برای نشستن و هم برای دراز کشیدن و خوابیدن  بتوان بهره گرفت. معمولا قسمت پایین و نشیمنگاه این محصولات از دو یا سه تکه ساخته می شود. مثلا در مدل یک نفره اینتکس از سه تکه تشکیل شده است در حالی که شرکت بست وی، قسمت نشیمنگاه کاناپه های بادی یک نفره خود را به صورت دو تکه و گاهی اوقات به صورت سه تکه تولید و به بازار عرضه می کند.
کاناپه بادی تاشو 
به دلیل این که کاناپه بادی تاشو دارای قدرت انعطاف پذیری بالایی باشد و به راحتی بتوان آن را تا زد و در مواقع نیاز تبدیل به تخت نمود، بدنه این محصولات را  از جنس pvc می سازند که علاوه بر وزن سبک دارای استحکام و انعطاف پذیری بسیاری بالایی است. البته لازم به ذکر است که این محصولات بشدت در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند. شرکت های معتبری همچون اینتکس برای پایین آوردن درصد آسیب پذیری کاناپه بادی ، آن ها را به صورت چند لایه می سازند. ولی در هر صورت اگر می خواهید که محصول شما از طول عمر بالایی برخودار شود، تا حد ممکن سعی نمایید که کاناپه را به دور از اجسام تیز نگه دارید.
اگر می خواهید از کاناپه بادی تاشو به عنوان تخت استفاده نمایید صرفا کافی است که قسمت زیر پای این کالا را که تا شده است را باز نمایید. لازم به ذکر است که برای این که فضای بیشتری را برای خواب و استراحت خود مهیا کنید می توانید باد قسمت تکیه گاه محصول را خالی کنید و فضای بیشتری را در اختیار بگیرد. در صورتی هم که فکر می کنید عرض کاناپه به خاطر دو دسته روی قسمت کناری کم شده است می توانید دسته ها را در زیر پا قرار دهید و برعکس بخوابید. ولی اگر قصد دارید از آن فقط به عنوان کاناپه بادی استفاده نمایید می توانید قسمت زیر پای آن را که به نشیمنگاه اتصال دارد را روی قسمت اول آن بگذارید، البته در مدل های سه تکه ای، قسمت سوم را می توانید به عنوان تکیه گاه بادی به پشت تکیه دهید.