تشک بادی نوزاد- نمایندگی اینتکس

 تشک بادی نوزاد- نمایندگی اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۱۹

تشک بادی نوزاد
مقدمه
امروزه تشک بادی نوزاد دارای طرفداران زیادی است و تمایل مادران به استفاده از این محصول روز به روز در حال افزایش است. از این رو، کمپانی ها ی برتر و شناخته شده ای همچون اینتکس تشک های بادی مخصوص نوزادان را رنگ ها و طرح های زیبایی تولید و به بازار عرضه می نمایید. مادران از آن ها  می توانند برای نگهداری و یا تعویض پوشک نوزاد خود بهره بگیرند. در ادامه می خواهیم نگاهی دقیق تر به
جزییات و ویژگی های این محصول بیندازیم و معایب و ویژگی های مثبت آن را برشماریم با ما همراه باشید.
تشک بادی نوزاد زرد
تشک بادی نوزاد
جنس بدنه تشک بادی نوزاد از Pvc می باشد که علاوه براستحکام و انعطاف پذیری بالا بسیار سبک می باشد همین مزیت به ظاهر ساده سبب سهولت در حمل و نقل آن شده است و مادران می توانند در منزل یا حتی مسافرت از آن استفاده نمایند. لازم به ذکر  است این جنس از قابلیت ضد آب بودن نیز برخودار است و در برابر رطوبت دارای مقاومت بالایی است. 
ساختار داخلی این نوع تشک بادی به صورت ساده موازی در راستای طول است. معمولا سمت چپ و راست این محصولات دارای برآمدگی است همین طراحی خاص سبب گود شدن قسمت میانی تشک و مانع از افتادن نوزاد از کناره ها می گردد. این محصولات دارای پمپ باد سوزنی دوبل کوچکی می باشند که سبب می شود مشتری متحمل پرداخت هزینه اضافی نگردد. این نوع تشک ها دارای حجم بسیار کمی هستند به طوری که به راحتی در داخل یک کیف جا می شوند.
  سعی کنید اشیاء تیز و برنده را از تشک بادی نوزاد دور نگه دارید تا آسیب نبیند البته در صورت صدمه دیدن می توانید از برچسب تعمیراتی که برای این محصول تعبیه گشته است استفاده کنید و مشکل را رفع نمایید. افزون بر این، این محصولات دارای تست سلامت کالا و خدمات پس از فروش نیز می باشند.
 برای خرید این محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی نمایندگی اینتکس مراجعه و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید، تمامی این محصولات اورجینال و تولید برندهای معروفی همچون اینتکس می باشند و  در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهند گشت.