انواع تشک- نمایندگی اینتکس

 انواع تشک- نمایندگی اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۱۴

پارامترهای زیادی روی یک خواب با کیفیت تاثیرگذار است اما کیفیت تشک مهم ترین عاملی است که شاید به ذهن شما هم خطور نکند! در حقیقت یک خواب مناسب و احساس آمادگی برای شروع یک روز خوب تا حد زیادی به سن و شرایط کنونی آن بستگی دارد. اگر به مدت هفت سال است که از یک تشک استفاده می کنید باید بررسی کنید که آیا هنوز هم خوشخواب است و می توانید از آن برای یک خواب شبانه خوب بهره بگیرید یا نه؟.  فراموش نکنید که یک محصول خوب باید فشار روی مفاصل و بدن شما را کاهش دهد و باعث درد نشود.
بسیار مبرهن است که با گذشت زمان این محصولات کیفیت خود را از دست می دهند این روند آن قدر آهسته است که ممکن است متوجه آن نشوید بنابراین اگر طالب یک استراحت و خواب راحت هستید حتما به این مسئله توجه نمایید و اگر کالای شما به تعویض نیاز دارد به بازار مراجعه  کنید و مدل های مختلف این کالا را بررسی و محصولی را متناسب با بودجه و نیاز خود خریداری نمایید. ما در ادامه قصد داریم که به معرفی برخی از انواع تشک بپردازیم با ما همراه باشید.

تشک ژله ای
تشک ژله ای 
در این نوع تشک از فوم آمیخته به ژله در سیستم محافظ، لایه های داخلی و یا  هردو  بهره گرفته می شود. در این محصولات ژل را از طریق بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا به فوم اضافه می نمایند. فوم ژله ای دارای خاصیت خنک کنندگی و ضد تعریق است که برای مصرف کننده استراحت و خوابی لذت بخش را پدید می آورد.

تشک مموری فوم
تشک مموری فوم
  تشک های مموری فوم از فوم پلی یورتان با چگالی بالا در سیستم محافظ، لایه های داخلی  و یا هر دو استفاده می گردد که از مزایای آن می توان به ضد تعریق بودن، وزن کم و استحکام بالا اشاره نمود. این محصول بسیار خوشخواب است و خواب لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

تشک لاتکس
تشک لاتکس
در این تشک از فوم لاتکس در سیستم محافظ، لایه های داخلی و یا  هر دو بهره گرفته شده است و در صورتیکه از هر دو استفاده شده باشد باعث گران تر شدن قیمت این کالا میگردد، لاتکس ممکن است از مواد گیاهی یا موادی با مشتقات نفتی ساخته شود که از هر دو مدل میتوان در تولید این کالا استفاده کرد، معمولا مواد گیاهی گران تر است و دردوستدار طبیعت بوده و جذب میگردد، این در حالی است که مواد نفتی ارزان تر بوده و چندین سال در طبیعت تجزیه نمیشوند و در واقع دوست دار محیط زیست نمیباشند.

تشک بادی
تشک بادی
این محصولات دارای وزن و حجم بسیار کمی هستند همین مسئله سبب سهولت در جابه جایی و حمل و نقل تشک بادی شده است. از این رو خیلی از افراد به خصوص طبیعت گردها و کوهنوردان از آن برای استراحت و خواب شبانه بهره می گیرند، همچنین این محصولات دارای قابلیت نصب و راه اندازی سریع هستند، البته مدل هایی از این محصول نیز وجود دارد که برای استفاده در منازل و ویلاها کاربرد دارند که به تشک های بادی دائمی شناخته میشوند.

تشک آبی
تشک آبی 
در این محصولات محفظه آب به وسیله کاوری از فوم یا فیبر پوشیده می شود. طراحی این تشک آبی بسیار شبیه به یک تخت سنتی است و به دکوراسیون اتاق خواب لطمه ای وارد نمی کند. اگر این تشک را پر از آب گرم نمایید می توانید از آن برای مقاصد پزشکی و ارتوپدی بهره گیرید.