تشک بادی اینتکس

 تشک بادی اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۱۴

 مقدمه
تشک بادی
وقتی برای خرید تشک بادی به بازار مراجعه می کنید تنوع محصولات و حضور برندهای مختلف به راحتی می تواند شما را دچار سردرگمی و کلافگی نمایند و ممکن است نتوانید یک محصول با کیفیت را انتخاب و خریداری نمایید. ما در اینجا قصد داریم به معرفی تشک بادی اینتکس بپردازیم که یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار است. مطمئنا برند اینتکس خود گویای بالا بودن کیفیت محصول است چرا که این شرکت آمریکایی یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه محصولات بادی باکیفیت است پس با ما همراه باشید.
تشک بادی اینتکس 
تشک بادی اینتکس
این محصولات به صورت یک و دو نفره تولید می گردند. از تشک بادی اینتکس می توان به راحتی در دفتر کار برای استراحتی نیمروزی و یا در کمپنگ ها و فضاهای خارج از منزل استفاده نمود. مدل دو نفر این محصولات دارای وزن بسته بندی 38/3-4 کیلوگرم و همچنین تحمل وزن 273 کیلوگرم می باشند. برای این که این محصولات ضد عرق باشند رویه را از جنس جیر ضد تعریق می سازند. افزون بر این، جنس کف آن ها معمولا از است در حالی که جنس دور برخی از آن ها از جیر و برخی دیگر از پی وی سی می باشد.
ساختار داخلی اکثر مدل های تشک بادی اینتکس موازی در راستای طول می باشد شایان ذکر است که برخی از مدل های آن دارای ساختار داخلی طبی هستند و طرفداران زیادی نیز دارند. بعضی از تشک های بادی اینتکس دارای پمپ می باشند و برخی نیز فاقد آن هستند. همچنین این محصولات دارای خدمات پس از فروش، برچسب تعمیرات و تست سلامت کالا می باشند.

برای دیدن انواع تشک بادی اینتکس کلیک نمایید