اف ای تی تنت

 اف ای تی تنت

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۱۱

اف آی تی تنت (F.I.T tent) مخفف عبارت Fakhre Iran Tent می باشد. کمپانی فخر ایران یکی از بزرگترین و معروفترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید لوازم کمپینگی همچون انواع چادر مسافرتی، صندلی تاشو چرمی، سایبان آماده و چادر بازی کودکان است. تمام محصولات این کمپانی از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های خاصی است که هر فرد می تواند بنا به نیاز و سلیقه خود یکی از آن ها را خریداری و تهیه نماید. امروز قصد داریم برخی از چادرهای مسافرتی این کمپانی را معرفی کنیم و خصوصیات هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم، اگرقصد خرید چادر مسافرتی اف تی تنت را دارید این مطلب می تواند برای شما مفید واقع شود پس با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی فنری فخر ایران
چادر های مسافرتی فنری
یکی از محصولات کمپانی FIT، چادر مسافرتی اف آی تی تنت فنری است. همان طور که از نامش پیداست سازه این محصول فنری است و قابلیت تا شدن دارند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن راه اندازی، نصب و جمع آوری سریع می باشد. از لحاظ قیمت این محصول نسبت به سایر چادرهای مسافرتی ارزان تر است. اگر خواستار محصولی با ویژگی نصب آسان و قیمت ارزان هستید اف آی تی تنت فنری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چادر مسافرتی عصایی فخر ایران
چادرهای مسافرتی عصایی
یکی دیگر از محصولاتی که این کمپانی اقدام به تولید آن ها کرده است چادر مسافرتی عصایی است. علت این نامگذاری به دلیل پایه های عصایی آن است چرا که شکل پایه های این کالا بسیار شبیه به عصای نابینایان است. پایه را معمولا از جنس های فایبرگلاس، آلومینیوم یا پلاستیک مقاوم و فشرده شده می سازند. ابتدا و انتهای میله ها به وسیله یک کش مقاوم در برابر فشار به یکدیگر متصل شده اند. محصولات اف آی تی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. معمولا افرادی که از این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف همچون سرما، باران و بادهای شدید بهره می گیرند چادر مسافرتی اف آی تی تنت عصایی را بر می گزینند.

چادر مسافرتی اتوماتیک فخر ایران
چادرهای مسافرتی اتوماتیک
یکی دیگر از محصولات شرکت اف آی تی تنت چادر مسافرتی اتوماتیک می باشد. با وجود این که این محصول دارای ویژگی های مشابه ای با دو مدل قبلی است اما از لحاظ ساختاری کاملا متفاوت است. دارای سازه ای اتوماتیک می باشد و به راحتی و در مدت زمان کوتاهی باز و بسته می شود.

برند اف آی تی تنت در ساخت انواع چادر مسافرتی خود از نوعی پارچه شمعی به نام پلی استر استفاده می کند. این پارچه دارای استحکام بالایی است که به خوبی در برابر رطوبت دوام می آورد، به همین جهت اکثر محصولات FIT دارای بدنه ضدآب و طول عمر بالای هستند و سالیان سال می توان از آن ها استفاده نمود.
افزون بر این برخی از محصولات اف آی تی تنت دارای روکش جداگانه ای از جنس پلی اورتان هستند؛ که مقاومت چادر مسافرتی اف آی تی تنت را در برابر سایش ضربه و ترک خوردگی دو چندان می نماید و از نفوذ آب در هنگام بارش باران شدید جلوگیری می کند. این کمپانی چادرهای مسافرتی خود را در ابعاد مختلفی همچون 4، 6، 8، 12 نفره تولید می نماید و برای این که پاسخگوی هر فردی با با هر سلیقه ای باشد این محصولات را با رنگ و طرح های متنوع، زیبا و مدرنی تولید و روانه بازار می کند. لازم به ذکر است برخی از محصولات اف آی تی تنت دارای سایه بان، هواکش جهت تهویه و ... می باشند.
اگر قصد خرید چادر مسافرتی اف آی تی تنت دارید می توانید به فروشگاه اینتکس که یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که در حیطه فروش انواع چادرهای مسافرتی فعالیت می کند مراجعه نمایید و با اطمینان خاطر بیشتری مناسب ترین کالا را برای خود خریداری کنید.