کاناپه بادی ارزان قیمت- نمایندگی اینتکس تهران

 کاناپه بادی ارزان قیمت- نمایندگی اینتکس تهران

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۶

کاناپه بادی ارزان
از بین محصولات بادی، کاناپه های بادی بین خریداران بسیار محبوب و کاربردی هستند که روز به روز استفاده از آن ها در حال افزایش می باشد.  اگر به دنبال خرید کاناپه بادی ارزان و با کیفیت هستید به شما پیشنهاد می کنیم که با ما همراه شوید در زیر اطلاعاتی مختصر و جامع در مورد انواع کاناپه در اختیار شما قرار خواهیم داد.
 از نظر ظاهری این محصولات مشابه کاناپه پارچه ای چوبی و معمولی است دلیل این تشابه را شاید باید در طراحی آن جستجو نمود. اما آن چه مسلم است بدنه آن بادی است. به دو دسته کلی کاناپه بادی معمولی و تخت شو براساس دیزاین و آرگونومی ساخت تقسیم می گردند.
اگر به دنبال محصولات بادی ارزان قیمت هستید کاناپه های تختخوابشو یک نفره می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. مثلا کاناپه تختخواب شو یک نفره که توسط شرکت بست وی تولید می گردند،چون دو کاره میباشد و قیمت ارزان دارد مشتریان خاص خود را دارد.
کاناپه بادی
کاناپه بادی از جنس pvc با روکشی از مخمل با رنگ نارنجی، آبی و فسفری یا مشکی ساخته شده است.  ضد تعریق بودن از ویژگی های خاص آن است. همچنین برای این که شخص هنگام نشستن در حالت کاناپه و خوابیدن در حالت تشک بادی احساس راحتی بیشتری را داشته باشد و عمل تقسیم باد به بهترین شکل ممکن صورت گیرد، سطح نشیمنگاه محصول به صورت کامفورت ساخته میشود. لازم به ذکر است این کاناپه ارزان قابلیت تبدیل شدن به تشک بادی شیبدار، تشک بادی، کاناپه و مبل بادی یک نفره را دارد. بنابراین برای افرادی که با کمبود فضا و مکان مواجه هستند مناسب است. این نوع کاناپه بادی متشکل از دو تکه  می باشد که به وسیله یک تکه پی وی سی به هم متصل می گردند.