کاناپه بادی تختشو- محصولات اینتکس

 کاناپه بادی تختشو- محصولات اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۶

امروزه محصولات بادی نظیر کاناپه طرفداران زیادی دارند. بخش قابل توجهی از بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص می دهند.، برخی از انواع کاناپه بادی دارای ساختار ساده و برخی دارای تشک های بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشند که قابلیت چند کاره و تاشو بودن را به کاناپه می دهد. این قابلیت سبب می گردد افزون بر استفاده از آن به عنوان کاناپه بتوان از آن به عنوان تخت بادی، تشک بادی، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار نیز بهره برد.
کاناپه بادی تخت خواب شو 
 افراد معمولا در منازل، ویلا و مسافرت ها برای استراحت های طولانی مدت و حتی کوتاه مدت و سطحی از محصولات بادی  نظیر کاناپه بادی تختشو بهره می گیرند. نرم و راحت بون، چند کاره بودن، وزن کم، ارزان قیمت بودن تنها بخش اندکی از مزایای این محصول است. که آن را در قیاس با کاناپه تختشو چوبی و دیواری متمایز و مقرون به صرفه می سازد. ویژگی های برشمرده شده و منحصر به فرد این کالا، آن را به وسیله ای مقرون به صرفه برای رفع خستگی مبدل می سازد. علاوه بر این از آن جایی که کاناپه بادی تختشو کم وزن و کم حجم است برای حمل و نقل آن مشکلی نخواهید داشت. اکثر مدل های کاناپه دارای ساک حمل و نقل جهت سهولت در جابجایی و مانع از خرابی های احتمالی ناشی از نگهداری هستند.
مدل های تختشو کاناپه در چند رنگ محدود تولید میشوند که شرکت اینتکس تنها با یک رنگ مشکی ولی شرکت بست وی با چند رنگ نارنجی، فسفری، آبی و کرم این کالا را تولید میکند، شرکت جیلونگ نیز دو رنگ جدید سبز و زیتونی را به کاناپه تختشو اضافه کرده است.

تاریخ درج مطلب: 1398/09/12
تنوع رنگ در کاناپه های بادی
 کاناپه بادی تخت شو
پیشرفت علم و تکنولوژی دنیای کنونی را متحول کرده است حتی صنعت مبلمان نیز از این قائده مستثنی نبوده است و دگرگونی ها را لمس کرده است. امروزه دیگر مدل های مختلف کاناپه بادی تختشو بیشتر از مدل های چوبی و فلزی جلوه گری می کنند. نصب آسان، قیمت مناسب، وزن و حجم کم، قابلیت حمل و نقل آسان تر از جمله پارامترهای هستند که سبب برتری این کالا ها نسبت به محصولات مشابه شده است. این محصولات کاملا پرتابل و قابل حمل با یک کیف دستی هستند و به راحتی می توان از آن ها  در سفر و یا هر جایی که احساس نیاز به استراحت و خواب کردید بهره بگیرید. معمولا در ساخت کاناپه بادی از روکشی از جنس جیر استفاده می شود که افزون بر این که دارای دوام و استحکام فوق العاده است و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است که پوست بدن را اذیت نخواهد کرد.
در بازار می توان مدل های مختلف کاناپه بادی را در طرح ها و رنگ های متنوعی یافت. رنگ یکی از اساسی ترین  المنت های ارتباطی و هنری است. افزون بر این که همخوانی خوبی با احساسات و عواطف انسان دارد. در برگیرنده اطلاعات و پیام های متنوعی می باشد مثلا استفاده از رنگ سفید به مخاطب حس تازگی می بخشد و به او آزادی ، آزاد منشی و پاکی را انتقال می دهد. در حالی که مشکی در پس خود یک حس وجود رمز ، راز و مرموز بودن را به بیننده القا می کند. از این رو  بر خی از افراد به این مبحث و تاثیرات آن بر روی انسان توجه فراوان می نمایند. اگر شما هم جز این افراد هستید و این مسئله برای شما حائز اهمیت است می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کنید و رنگ بندی های متنوع کاناپه بادی را مشاهده و محصولی را متناسب با سلیقه و ذائقه خود انتخاب و خریداری نمایید. در این فروشگاه این کالا با رنگ های همچون کرم، سبز فسفری، مشکی، نارنجی،آبی،زیتونی، زرد و... عرضه می گردد؛ با بهره گیری از این محصولات حتی می توانید دکوراسیون منزل خود را جذاب تر نمایید و فضایی دلشنین تر را مهیا سازید. لازم به ذکر است که اکثر مدل های مختلف کاناپه بادی قابلیت شستشو دارند از این رو بدون هیچ نگرانی می توانید از آن در فضای باز استفاده نمایید و هر زمانی که احساس کردید که کثیف شده است به راحتی آن را بشورید.