استخر بادی عمیق- نمایندگی اینتکس تهران

 استخر بادی عمیق- نمایندگی اینتکس تهران

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

همانطور که از نام این استخر بادی عمیق پیداست دارای ارتفاعی بیش تر نسبت به استخرهای معمولی می باشد و امکان شیرجه زنی داخل آن از فاصله ای کم وجود دارد. نسبت به سایر استخر ها که نمی توان آن ها را به جای دیگر منتقل کرد، این نوع قابل جابه جایی بوده و این در حالی است که نصب و جمع آوری اش نیز بسیار ساده می باشد.
مدل های مختلف این محصول طراحی و ساخته شده اند که عبارتند از:
- استخر ایزی ست
- استخر بادی با کف باد شونده
- استخر بادی با کف ساده
استخر بادی عمیق
یکی از موارد بسیار مهم در استفاده از استخر بادی حفظ ایمنی آن می باشد. شیرجه زدن در آب یا لیز خوردن کف محصول باعث برخورد شدید بدن با کف شده و می تواند موجب شکستگی های استخوان و کوفتگی های عضلانی شود. بدنه از مواد پلاستیکی ساخته شده و به علت وجود هوا داخل آن نرم و انعطاف پذیر می باشد پس بدن با برخورد با آن حتی در ضربات شدید هیچ گونه آسیبی نخواهد دید.
بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری شنا و متدهای آن هستند اما امکان رفتن به استخرهای عمومی را نداشته و یا مایل به آموزش گروهی نیستند داشتن یک محصول عمیق در خانه یا هر مکان شخصی دیگری می تواند مشکل آن ها را حل کرده و مربی شنا در این حوضچه حرکات شنا را به آن ها آموزش دهد.
این محصول می تواند توسط افرادی که به آب درمانی برای معالجه بیماری خود نیاز دارند مورد استفاده قرار بگیرد در آب درمانی عمق آب بسیار مهم است و در هر بیماری باید تا سطح خاصی باشد بسیاری از استخر های خانگی عمق کمی داشته و آب تا سطح کمی از بدن فرد را پوشش می دهد اما این کالا می تواند برای این منظور به کار رفته و به علت نصب آسان و قابلیت جابه جایی خود هم چنین امکان استفاده شخصی، نسبت به دیگر استخرها ارجحیت و برتری دارد. فرد بیمار می تواند در حین قرار گرفتن در آب، از بدنه به عنوان تکیه گاه نرم و استانداردی برای تکیه دادن استفاده کند.
استخر بادی عمیق 2
پرورش ماهیان و موجودات دریایی دیگر که به صورت تجارتی و انبوه تولید می شوند نیز در استخر بادی عمیق وجود دارد چرا که با توجه به ارتفاع زیاد استخر، حجم زیادی از آب داخل آن جای گرفته و به دنبال آن تعداد بیش تری ماهی یا موجود دریایی می توان در این فضا پرورش داد.
یکی از بهترین امکانات این استخر ها همان سطح آبی ای است که با بالا ترین مقدار خود برای تفریح کودکان و خانواده ها میرسد و قطعا لذت بیشتری را برای تفریح خواهد داشت.

معایب:
مشکل بزرگ استخر بادی عمیق در استفاده از آب بیشتر است. قطعا باید آب زیاد تری مصرف شود تا استخر پر شود. پیشنهاد میکنیم حتی المقدور آب را دور نریزید و به آبیاری درختان و گل و گیاه برسانید. و یا در مدل هایی که امکان استفاده از لوازم نگه دارنده آب را دارند، از پمپ های تصفیه آب استخر ها استفاده نمایید.

سایر لینک های زیر در رابطه با خرید استخر بادی مناسب شما میباشد، لطفا مطالعه بفرمایید: