استخر بادی خانواده- شرکت اینتکس

 استخر بادی خانواده- شرکت اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

از دسته بندی های بسیار مهم محصولات اینتکس میتوان به  استخر بادی خانوادگی اشاره داشت که می تواند حجم زیادی از آب را بالای سطح زمین نگه دارد. کاربردهای مختلفی می تواند داشته باشد که اصلی ترین آن ها استفاده به عنوان یک حوضچه آب خانوادگی پرتابل و متحرک است. بسیاری از افراد آن را تبدیل به یک استخر توپِ بزرگ و پر از توپ های رنگی کوچک برای بازی کودکانشان می کنند در یک مورد جالب، یکی از خریداران این وسیله را داخل اتاق بازی دوقلوهای کوچکش که به تازگی شروع به راه رفتن کرده اند قرار داده تا فضای بازی آن ها را جدا و ایمن کند و دو قلوهایش در اثر راه رفتن و برخورد به اشیاء سفتی که در اتاق وجود دارند آسیب نبینند؛ بدنه بادی نیز هیچ آسیبی به کودک نمی رساند.
استخر بادی خانواده
معروف ترین کارخانجات تولید استخر بادی خانوادگی، اینتکس و بست وی است که طراحان خوش ذوق آن ها مدل های مختلفی از این محصول طراحی می کنند. 
این محصول بادی می تواند اعضای خانواده شما را دور هم جمع کرده و روزهای گرم تابستانی خوبی را برای آن ها رقم زند. ابعاد چنین وسیله ای برای چند نفر بزرگسال و کودک جا دارد.
ویژگی های بدنه: بدنه استخر بادی خانوادگی بطور عمده از پلاستیک ساخته شده به همین دلیل زیر تابش نور خورشید و دماهای بسیار بالا به مقدار بسیار کمی منبسط می شود. پلاستیک استفاده شده در ساخت آن از وینیل یا پی وی سی است.
 
بسیاری از این محصولات همانند استخرهای معمولی قابلیت نصب پمپ تصفیه در بدنه خود را دارند و از بسیاری جهات نسبت به استخرهای معمولی برتری دارند که چند مورد  از آن ها در ادامه می آید:
- نصب و جمع آوری سریع و ساده
- بدنه نرم و ایمن در هنگام برخورد شخص با آن
- قابلیت نصب در مکان های مختلف حتی داخل خانه
- سبک وزن بودن
- تنوع در رنگ و طراحی
- قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده
- امکان حمل و جابه جایی به مکان های تفریحی و گردشی
- امکان استفاده به عنوان استخر توپ بزرگ
استخر بادی خانواده 2
وجود استخر بادی خانوادگی در هتل ها می تواند نظر مشتریان بسیاری را جلب کند چرا که بسیاری از افراد علاقه دارند در محیطی آرام و به دور از هیاهوی استخرهای عمومی آب تنی و شنا کنند هم چنین این وسیله قابلیت نصب داخل اتاق های هتل را نیز دارد. اگر یک استخر خانوادگی در خانه داشته باشید می توانید بصورت خصوصی به کودکان شنا آموزش داده و از همان ابتدا او را با لذت شنا و آب تنی آشنا کنید.

سایر لینک های زیر در رابطه با خرید استخر بادی مناسب شما میباشد، لطفا مطالعه بفرمایید: