کلبه بازی کودک

 کلبه بازی کودک

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

کلبه بازی کودک
یکی از اسباب بازی های بزرگ دوران کودکی به حساب آمده و تعجبی ندارد که همیشه درلیست آرزوهای کودکان بوده است. کلبه بازی یک بازی کامل برای فرزند دلبندتان بوده و برای او دنیایی خصوصی ترتیب می دهد، حتی کودک می تواند دوستان خود و یا شما را به این دنیای زیبا و خصوصی دعوت کند.
بسیاری از کودکان ساعت های روز خود را در پشت مانیتورهای کامپیوتر و یا تلویزیون سپری می کنند و با توجه به مضراتی که این وسایل دیجیتالی برای سلامت دارند، یکی از راه های دور کردن کودکان از این قبیل وسایل، همین کلبه های بازی هستند. امروزه علاوه بر والدین، دستیاران مهد کودک و مراکز تفریحی نیز به فکر مهیا کردن این وسیله هستند چرا که کلبه بازی یک فضای بازی عالی را مهیا می کند که کودک را مشتاق می سازد که ساعت ها در آن به بازی بپردازد و اوقات خوشی را سپری نماید. با بهره گیری از این خانه شخصی کوچک راحت تر می توان به کودک مسئولیت پذیری و مستقل بودن را آموخت. افزون بر این هنگام بازی با دوستان در کلبه بازی ، کودک شما می تواند مهارت های ارزشمندی همچون تعامل با افراد دیگر ، حل مسئله و ... را نیز بدست آورد.
کودک شما می تواند وسایل بازی خود را داخل کلبه بازی قرار دهد بنابراین از بهم ریختگی خانه جلوگیری شده و این بهم ریختگی محدود به کلبه خواهد شد که در زمان کمی قابل مرتب شدن است. این وسیله می تواند در اکثر قسمت های خانه حتی در حیاط نیز قرار گرفته و با توجه به طرح زیبایش به اتاق یا حیاطی که در آنجا قرار گرفته جلوه ای بخشد.
کلبه بادی کودک 
فضای داخلی اکثر مدل های این محصول با توجه به فضای بازی مورد نیاز هر کودک در نظر گرفته شده و جنس آن که می تواند از چوب، پلاستیک، پارچه و مواد دیگر باشد نیز اکثرا قابل تمیز کردن با آب و صابون است. کلبه بازی کودک را هم چنین می توان به راحتی نصب و یا جمع آوری کرد.
در کل برای خرید یک کلبه بازی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
امروزه این وسیله بازی در طرح ها و رنگ های متنوع و با ویژگی ها و قیمت های متفاوتی در بازار یافت می شود. از این رو اولین چیزی که باید به آن توجه کنید میزان مبلغی است که می خواهید صرف خرید کلبه نماید با مشخص کردن بودجه قطعا سریع تر می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید. بسیار از افراد فکر می کنند بهترین گزینه برای کودکشان خرید گران قیمت ترین کلبه بازی است اما همیشه اینگونه نیست! بچه ها حتی می توانند در یک کلبه بازی کوچک و ساده، با لذت بسیار بازی کنند. لازم به ذکر است که شما می توانید با بهره گیری از خلاقیت خود، به سراغ ساده ترین کلبه موجود در بازار بروید و آن را زیباتر نمایید. 
- ابعاد فضای مورد نظر برای قرار دادن کلبه در آن باید با ابعاد محصول متناسب بوده و بعد از قرار گرفتن محصول باید کمی از آن خالی باقی بماند. 
- سن کودک یا کودکانتان نکته دیگری است که باید به آن توجه نمایید. همیشه قبل از خرید کلبه بازی کودک برای کودکان خود ، معیارهای سنی را بررسی کنید. فروشگاه ها همیشه بر اساس معیارهای سنی ، پیشنهادات خوبی را به شما ارائه می دهند. حتماً از آنها پیروی کنید تا خرید لذت بخش تری را تجربه کنید.
- تناسب رنگ این وسیله با محیط اطراف یکی دیگر از پارامترهای است که باید هنگام خرید به آن توجه نمایید تا زیبایی و هارمونی دکوراسیون اتاق و فضا بهم نخورد. البته نباید از رنگ مورد علاقه کودک غافل شد چرا که هدف سرگرم کردن و جدا کردن کودک از وسایل دیجیتالی است. در صورتی که رنگ انتخابی مورد علاقه کودک باشد تمایل کودک برای استفاده از آن دو چندان می شود .
- برخوردار بودن از استانداردهای ایمنی و سلامت برای کودکان.
- نوع جنس و کیفیت قسمت های مختلف کلبه بازی کودک.
-  قابلیت تعمیر ، نصب و راه اندازی سریع و آسان