وان بادی اینتکس

 وان بادی اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۱۴

اگر یک وان بادی اینتکس خریداری کنید علاوه بر اینکه همیشه می توانید آن را به همراه داشته باشید، در هر مکانی که بخواهید نیز می توانید حمام کنید؛ تنها آن را باد و سپس داخلش آب ریخته و در مکان مورد نظرتان قرار دهید.
برخی از موارد استفاده وان بادی اینتکس:
- ورزشکاران و مربیانی که همیشه پس از ورزش دوش گرفته و حمام می کنند، می توانند بلافاصله وان بادی را از کیف خود در آورده و در عرض چند دقیقه آن را باد و سپس استفاده کنند تا احساس نشاط بیش تری بعد از ورزش به این افراد دست دهد.
- اگر حمام آپارتمانی که در آن سکونت دارید تنها یک دوش دارد، با تهیه یک وان بادی برای خود می توانید حمام بهتری را برای خود ترتیب بدهید.
وان بادی اینتکس 
- مراقبان و پرستارانِ افراد پیر و سالخورده، افراد معلول، بیماران، کسانی که دارای جراحت بوده و یا به تازگی عمل جراحی انجام داده اند می توانند با استفاده از وان بادی، یک حمامِ بی دردسر و راحت را برای آن ها آماده کنند چراکه این افراد به علت عدم توانایی در تحرک بیش از حد، به سختی می توانند به حمام های معمولی روند. این مدل وان علاوه بر قابل نصب بودن در مجاورت این افراد، کاملا بی خطر بوده و در حالی که امکان لیز خوردن در آن وجود ندارد اما اگر این اتفاق در موارد خاصی افتاد بدن فرد به هیچ وجه آسیب نخواهد دید چرا که بدنه ای نرم دارد.
- بچه های کوچک و یا نوپایتان می توانند همراه با شما در وان بادی اینتکس حمام کنند.
- یک مورد استفاده بسیار جالب وان بادی، آن را روبروی تلویزیون گذاشته و در حین آب تنی و ریلکس کردن ، از تماشای برنامه مورد علاقه خود نیز لذت ببرید.
شرکت اینتکس برای ساخت وان بادی از پلاستیک فشرده ای بهره می گیرد که سبک و دارای انعطاف پذیری بالا است. از این رو این محصولات از  وزن کمی برخوردارند و به راحتی می توانید آن را حمل و جابه جا نمایید. کف نرم و انعطاف پذیر آن سبب می شود که افراد حمامی دلپذیر و لذت بخش را تجربه نمایند. این کمپانی برای ساخت این محصول از فن آوری و دانش روز دنیا بهره می گیرد و آن را در طرح و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند از این رو  هر فرد می تواند بسته به نیاز و سلیقه خود یک وان بادی مناسب را خریداری نماید و گامی را در بهبود کیفیت زندگی خود بردارد. علاوه بر این وان های بادی اینتکس از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و از قیمت مناسبی برخوردار هستند چرا که شعار این برند مشهور جهانی ارائه بهترین خدمات، کمترین قیمت و بیشترین فروش است. افزون بر این، این محصول فضای کمی را اشغال می کند از این رو افرادی که فضای منزلشان کوچک است نیز می توانند از آن استفاده نمایند. لازم به ذکر است که از این وسیله برای کاهش استرس و ریلکس کردن نیز می توان بهره گرفت.
وان بادی اینتکس کودک 
در مواقعی که می خواهید وان بادی اینتکس را جمع آوری کنید، آن را کاملا تمیز و سپس خشک و بعدا شروع به تا کردن بدنه آن نمائید. اینکار موجب سالم و قابل استفاده ماندن همیشگی محصول خواهد شد. اگر آن را بصورت رولی جمع کنید بسیار کم حجم شده و در کیف یا ساک ورزشی شما در کنار سایر وسایل جای خواهد گرفت.
برای خرید وان بادی اورجینال و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کنید تمامی مشخصات این محصول در این وب سایت درج گردیده است از این رو می توانید با اطلاعاتی جامع در مورد وان دسترسی پیدا کنید و حتی آن را با محصولات مشابه مقایسه کنید و با آسودگی خاطر بیشتری آن را خریداری نمایید لازم به ذکر است که به صورت حضوری نیز می توانید به نمایندگی اینتکس واقع در میدان توحید خیابان ستارخان مراجعه و از نزدیک جنس و کیفیت وان بادی را بررسی نمایید. تمامی محصولات این مرکز با قیمتی کاملا رقابتی عرضه می گردند.