تشک مواج ایر داکتر ساخت کره

 تشک مواج ایر داکتر ساخت کره

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۱۳

تشک مواج کره ای
تشک مواج ایر داکتر محصول شرکت کره ای Young Won Medical است. این شرکت بطور تخصصی محصولات ضد زخم بستر را تولید می کند.
تشک مواج برای افرادی که مجبور به استراحت های طولانی مدت به هر دلیلی هستند، طراحی شده است چراکه استراحت این قبیل افراد روی تشک های معمولی باعث ایجاد زخم بستر در بدن آن ها شده و امکان آسیب به ستون فقرات و مفصل های بدنشان را افزایش خواهد داد. 
برخی از موارد استفاده از این محصول به صورت زیر می باشند:
- افرادِ سالمند نیازمند به استراحت طولانی مدت.
- بیماران و کسانی که دارای جراحت بوده و یا عمل های جراحی انجام داده اند.
- کسانی که نیاز به اصلاح فرم بدن دارند.
- افرادی که دچار درد های عضلانی در هنگام خواب می شوند.
- افراد دارای مشکل بی خوابی به دلیل نامناسب بودن بستر.
- افراد دارای مشکلات مربوط به ستون فقرات و مفاصل بدن.
با توجه به اینکه این محصول برای افراد بیمار طراحی شده از مواد بسیار مرغوب و با کیفیت در ساخت تمامی اجزاء آن استفاده شده است. سیستم تشک مواج ایر داکتر در عین تخصصی بودن، نصب بسیار ساده ای دارد و می توان آن را در خانه و یا بیمارستان در جهت کاهش فشار وزن بدن بکار برد. تشک ایر داکتر فشار وزنی که باعث ایجاد زخم و آسیب به لایه های پوست بیمار می شود را کاهش می دهد. سطح تماس بیمار با این تشک حالتی ضد تعریق دارد.
علاوه بر تغییر سطح تکیه گاه بدن، سطح بستر تشک مواج ایر داکتر نیز بسیار نرم و راحت می باشد و این به دلیل وجود موج ها و سلول های سطح و باد داخل آن ها و هم چنین جنس خاص بدنه می باشد.
تمامی مدل ها دارای یک پمپ باد هستند که در زمان های مشخص، فشار داخلی تشک را تغییر می دهند. این پمپ ها صدای آرامی داشته و لرزش بسیار کم و نامحسوسی در مقایسه با بسیاری پمپ بادهای دیگر دارند و از نظر قدرت و کیفیت مواد سازنده کاملا تست و آزمایش شده و توسط نمایندگی های معتبر دارای ضمانت بلند مدت چند ماه تا دو سال می باشند. 
در برخی مدل های تشک مواج ایر داکتر منافذی وجود دارند که کار چرخش هوا را انجام می دهند بنابراین به هیچ نقطه ای از بدن در طولانی مدت فشار وارد نخواهد شد. یک پوشش مخصوص این منافذ را می پوشاند تا داخلشان همیشه تمیز باقی بماند. این محصول توسط استانداردهای اروپایی و امریکایی از جمله CE و FDA تائید شده بنابراین کاملا ایمن و مورد اطمینان است.